blog blog .

blog

حفاظ سر نیزه

ویژگی حفاظ سرنیزه که آن را از سایر حفاظ ها متمایز می کند، این است که امنیت دیوارهای کوتاه را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. حفاظ سرنیزه و نرده به صورت یک طرفه، دو طرفه و سه طرفه ساخته می شود.

حفاظ سرنیزه و نرده
حفاظ سرنیزه و نرده یکی از بهترین طرح های حفاظ نیزه ای روی دیوار و پر کاربردترین آن ها است. از این نوع نرده و حفاظ در نرده کشی دیوار ساختمان های مسکونی، اداری و حتی نظامی و صنعتی استفاده می شود. حفاظ سرنیزه و نرده از قدمی ترین و پر فروش ترین حفاظ های آهنی می باشد.
در زمان های قدیم، نیزه یکی از ابزارهای جنگی به حساب می آمد ولی امروزه سرنیزه ها به عنوان نمادی برای دیوار کشی و محافظت از ساختمان کاربرد دارند. حفاظ ها را می توان به دو دسته ی کلاسیک و مدرن تقسیم کرد که حفاظ سرنیزه و نرده جز دسته ی حفاظ های کلاسیک قرار می گیرد. با اینکه این روزها حفاظ های کلاسیک و قدیمی جای خود را به حفاظ های مدرن و جدید داده اند، باز هم حفاظ سرنیزه و نرده گزینه مناسبی برای منع ورود سارقان می باشد.

حفاظ سر نیزه
حفاظ سرنیزه ساختار منحصر به فرد خود را دارد. حفاظ های سرنیزه از کنار هم قرار دادن تعدادی میلگرد و پروفیل چهار پهلو یا لوله به صورت موازی و عمودی تشکیل می شود. حفاظ سرنیزه ارتفاع بلندی دارد که باعث می شود مانع خوبی برای مهاجمین و سارقان باشد. سرنیزه های حفاظ سرنیزه در 3 حالت مختلف می توانند تولید شوند که مدلی که دارای زاویه 45 درجه است، نسبت به مدل هلالی و رو به پایین از امنیت بیشتری برخوردار است.
حفاظ سر نیزه برای تمامی ساختمان ها با هر کاربردی که دارند، قابل استفاده است و به دلیل همین گستردگی کارایی، جز پر فروش ترین حفاظ ها محسوب می شود.

حفاظ سرنیزه و نرده

نرده سرنیزه ای جز به روزترین و پرمصرف ترین مدل های موجود حفاظ سرنیزه می باشد. نرده سرنیزه ای جز آخترین و مدرن ترین حفاظ های تولید شده طبقه بندی می شود. نرده سرنیزه ای برای بالا بردن ضریب امنیت و اطمینان خاطر افراد تولید می شود.
حفاظ سرنیزه ای، از انواع دیگر حفاظ های پر استفاده می باشد. حفاظ سرنیزه در اوج سادگی، بهترین و بالاترین ضریب اطمینان و امنیت را برای شما به ارمغان می آورد. با استفاده از این حفاظ، با هزینه ای کم و قیمت مقرون به صرفه می توانید امنیت ساختمان خود را بالا ببرید.
حفاظ سرنیزه و نرده دارای ارتفاع های مختلفی است. هرچه ارتفاع این حفاظ و نرده بالاتر باشد، امنیت نیز بیشتر می شود. بیشترین موادی که برای ساخت این حفاظ ها به کار می رود، آهن است. حفاظ سرنیزه و نرده را با مواد ضد زنگ عایق کاری می کنند و به همین علت می توان از آن ها در تمامی مناطق با هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد.

سخن پایانی
امنیت بخشی از خانه است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. شما نمی توانید از انواع بی کیفیت حفاظ سرنیزه و نرده استفاده کنید چرا که ممکن است در آینده ای نه چندادن دور دچار مشکل شوید. از گذشته تا به امروز امنیت یکی از مهم ترین و پر اهمیت ترین نیاز بشر بوده است که هرگونه کوتاهی در این زمینه باعث بروز مشکلات جدی خواهد شد. به همین علت، استفاده از حفاظ سرنیزه و نرده برای هر نوع ساختمان و با هر نوع کارایی بسیار مهم است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۹:۱۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)