blog blog .

blog

ایده زیباترکردن ورودی خانه تان درپاییز

تزئین ورودی خانه به سبک پاییزی
از این ایده های دکوراسیون زیبا در پاییز استفاده کنید تا سبک خیره کننده ای به ایوان خانۀ خود بیفزایید. با استفاده از گیاه های بالارونده و تاج های گل برای نمایش ایوان خانه، حتماً می توانید پاییز الهام بخش و زیبائی در ورودی خانۀ خود بیابید.

ورودی الهام بخش پاییز اجازه دهید عناصر طبیعی پاییز در دکوراسیون ورودی خانۀ شما الهام بخش فصل باشند. ته سبدهای برداشت انگور را روزنامه قرار دهید و آنها را از سیب های تازه پر کنید. ساقه های ذرت خشک شده را به دیرک های ایوان با سیم های پنهان شده زیر پارچه های کنفی بچسبانید. سپس از ذرت هندی، گیاه های بالارونده، چنگک های انگور، و چنگال برای اضافه کردن به تم برداشت، استفاده کنید.

تزئین ورودی خانهدرب ورودی خانه را با حلقه گل پاییزی مزین کنید
ورودی پاییزی با فانوس های کاغذی
از فانوس های نارنجی کاغذی به عنوان روشی آسان و ارزان برای دکور ورودی خانه در پاییز استفاده کنید. برای ایجاد دوبارۀ این منظره، فانوس های کوچکتر را با استفاده از نخ های به رنگ روشن در سایه های نارنجی متنوعی به دیرک های بامبو بچسبانید. تزئین ورودی خانه دیرک ها را در هر سمت در گلدان قرار دهید. این کار را با اضافه کردن تقارن به بته های کدو که زیر گلدان های مرتفع انباشته شده اند در سایزهای مختلف ادامه دهید. این منظره را با فانوس کاغذی نارنجی رنگ بزرگی که از مرکز در ورودی آویزان است، شایستۀ تحسین نمائید.

تاج گل پاییزی طبیعی از رنگ های مات و عناصر طبیعی برای تزئین ورودی خود، با یک منظرۀ کلاسیک و آسان استفاده کنید. در ورودی خود را با یک تاج گل ماگنولیای مربع شکل که از فروشگاه خریده اید مطابق مد بیارائید و با شاخه های کوچک، غلاف، دانه ها، توت، گندم، و برگ که با استفاده از سیم به تاج گل وصل شده اند تزئین کنید.

تزئین ورودی خانهاز گل های پاییزی و کدوها در تزئین حیاط غافل نشوید
تاج گل تزئینی طبیعی با یک تاج گل تزئینی طبیعی به ورودی خانۀ خود اهمیت زیادی بدهید. از تخته های چوب سرو دو اینچی،تزئین ورودی خانه پشت یک تختۀ چندلا، و توری سیمی یک حرف درست کنید. با اسپری رنگ، یک رنگ مشخص به آن حرف اسپری کنید. سپس آن را از خزه های شاداب پر کنید. به پشت آن حرف چیزهای قلاب مانند اضافه کنید تا به آسانی آن را بردارید، تمیز کنید، و گیاه های جدید اضافه کنید.

درب ورودی پاییزی با تاج گل و بنر
این تزئینات کاملاً طبیعی درب ورودی پاییز را با عناصری که به هم چسباندن آنها آسان است جشن می گیرند. برای یک تاج گل پاییزی مد روز، ذرت هندی مینیاتوری، خزۀ سبزرنگ، و برگ های درخت بلوط را به یک تنه درخت توخالی (یک پایۀ شاخۀ گرد جایگزین مناسبی است) با استفاده از چسب یا سیم بچسبانید. برای ساخت بنر پاییزی، حروف را روی یک جاکارتی نارنجی با استفاده از گلدان های بذر افرا، شاخه های کوچک، کلاه بلوط، و نی های خشک شده با چسب صنایع دستی بچسبانید. دو سوراخ بالای هر مربع نارنجی را پانچ کنید و یک ریسمان چند لا از سوراخ های بگذرانید. سپس ریسمان ها را از دو طرف گره بزنید و بنر را از میخ های کوچک آویزان کنید.

تزئین ورودی خانهگل های پاییزی زیبا زینت بخش حیاط خانه
راه ورود پاییزی ساده پیچیدگی را کنار بگذارید … طرح های ساده در پاییز می درخشند. یک تاج گل چمنی پوشیده از پر، یک کدو تنبل نارنجی کم رنگ روی یک صندلی، و گلدان زیبایی از گل های داودی کافی است تا به ایوان شما چشم انداز فصل برداشت را بدهد.

ایوان با حروف تزئینی و گل های داودی هیچ چیز مثل کلکسیون های زرق و برق دار از گل های داودی از پاییز نمی گوید. آنها را در گلدان هایی با رنگ روشن گذاشته و روی هر پله قرار دهید. برای آن که فردیت بیشتری به در ورودی بدهید، تزئین ورودی خانه از چسب چوب استفاده کنید تا میخ پرچ های چوب بریده را به حروف تزئینی تختۀ سه لا بچسبانید. یک اسپری پلی یورتن شفاف تزئینات نهائی را از عناصر خارجی حفظ می کند.

تزئین ورودی خانهگلدان های پاییزی دست ساز درست کنید
نمایش فصل برداشت ساقه های ذرت را پشت یک صندلی قدیمی بایستانید تا بافت پاییزی به ورودی خانۀ خود بیفزایید. صندلی را با یک لحاف قدیمی، کدو تنبل های کوچک، و اقلام پاییزی دیگر تزئین کنید. یک تاج گل سه بعدی ( که از یک مغازۀ صنایع دستی خریداری شده )، مجموعه ای از گیاه های بالاروندۀ پاییزی را نگاه می دارد.

گلدان پاییزی تزئینی این چیدمان عالی آزاد و خلاقانه است… و نیازی به آراستن زیاد ندارد. داخل یک گلدان پلاستیکی، توده ای از قطعات فوم گل پلاستیکی برش یافته درست کنید. آن را با خزۀ اسپانیایی ( که می توانید از فروشگاه صنایع دستی تهیه کنید ) بپوشانید، در حالی که خزه ها را با میخ سبز در جای خود نگاه می دارید. گردنبندی از کنف اطراف گلدان درست کنید و چیدمان خود را با برگ های هنری، انواع توت، فانوس های چینی، لوتوس خشک شده، و دیگر چیزهای محبوب پاییزی که در بخش گل فروشی فروشگاه صنایع دستی یافت می شود کامل کنید. میخ های سبز کمک می کنند همه چیز را در جای خود قرار دهید.

بیشتر بدانید نکته هایی برای پاییزی کردن ورودی خانه
با سرد شدن هوا و آغاز فصل پاییز دکوراسیون داخلی خانه نیازمند، گرمای بیشتری است. بهتر است وسایل دکوری که مختص فصل تابستان است در دکوراسیون استفاده نکنیم و اگر در دکوراسیون وجود دارد تا ورود دوباره فصل تابستان در انباری بسته بندی کنیم. اما چه چیز‌هایی نشان دهنده‌ی یک دکوراسیون پاییزی است؟ چه رنگی گویای سنبل این فصل است؟

ورودی متناسب با این فصل داشته باشید. حلقه گل و یا گلدانی با گل آفتابگردان گل‌های خشک پاییزی، کاج‌هایی رنگ آمیزی شده، تزئین ورودی خانه کنید. یک حلقه چوبی تهیه کنید و آن را با برگ‌های درخت بلوط به رنگ‌های قهوه ای، سبز و طلایی بپوشانید. حلقه را روی در یا روی میز کنار شمعدان هایتان بگذارید.

کوسن و پارچه‌های مبل متناسب و همخوان با این فصل استفاده کنید. تزئین ورودی خانه می‌توانید از کدو تنبل، شمع‌های معطر پاییزی برای تزئین میز و شومینه استفاده کنید. همچنین می‌توانید از سبد پر شده از میوه‌های درخت بلوط، گردو، کدو تنبل، کاج‌های مخروطی شکل استفاده کنید.

تزئین ورودی خانهکدو نماد پاییز است این نماد را در گوشه گوشه حیاط به کار ببرید
می‌توانید از برگ‌های پاییزی در تزئین قسمت‌های مختلف استفاده کرد همچنین اگر دوست دارید با دکوراسیونی ساده، حال و هوایی پاییزی به خانه تان بیاورید، یک کدوتنبل را در یک سینی فلزی یا سطح چوبی قرار دهید و چندبرگ مصنوعی همراه با چند عدد ذرت خشک شده دورتادور آن بچینید. کدو‌ها به علت رنگ و شکل ظاهری شان جالب هستند. از اندازه‌ها و مدل‌های مختلف کدو برای زیباتر کردن دکوراسیون اتاق هایتان استفاده و آن‌ها را با گیاه و گل‌های مخصوص پاییز ترکیب کنید. به این ترتیب، شما یک دکوراسیون ساده و خیره کننده برای میز یا آشپزخانه تان خلق کرده اید.

سیمرغ / پارسینه

گردآوری: پرشین وی


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۸:۱۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)